ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور‌اجتماعی براساس حضور‌شناختی(با واسطه‌گری جویادگیری برخط):

مجید ربانی؛ حسین حافظی؛ محمود اکرامی؛ محمدرضا سرمدی

دوره 5، شماره 17 ، مهر 1401، ، صفحه 9-35

https://doi.org/10.22054/jti.2023.71459.1356

چکیده
  حضور‌اجتماعی بعنوان توانایی فراگیران برای شناسایی جامعه یادگیری، داشتن حس تعلق پذیری به جامعه و برقراری ارتباط هدفمند در یک جامعه یادگیری تعریف می شود. دلیل تاکید بر حضور‌اجتماعی یادگیری برخط این است که متخصصان یادگیری برخط و مجازی معتقدند سازنده گرایی اجتماعی عامل مهمی برای ارتقای ارتباطات بین فردی و کیفیت یادگیری است. با توجه ...  بیشتر